כל היתרונות שברכישת רכב יד שנייה מטרייד מוביל

טרייד מוביל היא חברת הליסינג ושיווק הרכב יד שנייה מהגדולות בישראל. החברה מתמחה במכירת מגוון רכבים של יצרנים שונים, בעלי מנוע חשמלי או בנזין, של מותגי רכב מהמובילים בישראל

טרייד מוביל היא חברת הליסינג ושיווק הרכב יד שנייה מהגדולות בישראל. החברה מתמחה במכירת מגוון רכבים של יצרנים שונים, בעלי מנוע חשמלי או בנזין, של מותגי רכב מהמובילים בישראל. כינסנו עבורכם רשימת יתרונות ברכישת רכב יד שנייה, נשמח לשמוע את דעתכם:

  1. רכבי יד שנייה עולים פחות משמעותית מאשר קניית רכב חדש.

    בשנה הראשונה של הרכב על הכביש הוא מאבד את השווי הגבוה ביותר מערכו. בשנה השנייה הוא עדיין מאבד המון מערכו, אם כי פחות מבשנה הראשונה וכך, ככל שהרכב ותיק יותר על הכביש כך השחיקה בערך הרכב קטנה, כך שניתן לטעון שמכונית משומשת היא השקעה הרבה יותר טובה מאשר חדשה.

  2. תעריפי ביטוח נמוכים יותר

עוד עובדה פחות ידועה היא שביטוח רכב לרכב ישן משמעותית יותר זול מאשר לרכב חדש. כך שהחיסכון בקניית רכב משומש לא זו בלבד שבא לידי ביטוי בעלויות הרכישה, הוא אף בא לידי ביטוי בעלויות הביטוח השוטפות. הבדלים אלה יכולים להגיע לעשרות אחוזים בפרמיה השנתית המשולמת לחברות הביטוח, ובמונחים אבסולוטים חיסכון של אלפי שקלים בשנה.

  1. מכוניות משומשות רבות כוללות אחריות

אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי קניית רכב משומש מתייחסת לאחריות. מכוניות משומשות רבות עדיין נמצאות באחריות המפעל. כיצד זה קורה ?

האחריות הניתנת על ידי היצרן היא לרכב עצמו. אם האחריות הניתנת לרכב על ידי היצרן היא לתקופה של 3 שנים, לצורך הדוגמא, ורוכש הרכב החליט להחליפו אחרי שנה אחת- יש לרכב אחריות יצרן לשנתיים נוספות שמתגלגלת לבעלים החדש של הרכב.

  1. חברות המתמקצעות במכירת רכבי יד שנייה:

חברות דוגמת טריידמוביל, המתמחות במכירת רכבים יד שנייה, כולל רכבי ליסינג ומספקות שירותים נלווים המעצימים את איכות חווית הקנייה והביטחון הנלווה ברכישת רכב יד שנייה.

כאשר אנו רוכשים רכב חדש אנו לא באמת מכירים לעומק את המכניקה, ומערכות המחשוב הפועלות בו. כמובן שניתן לקחת את הרכב למכון רישוי שיבחן את הרכב לעומק ויספק בדיקה מקיפה בתשלום, אבל עדיין… מי לא החסיר את אותן דפיקות לב הנלוות ברכישת רכב שלא מן היצרן ?

התשובה לשאלה הזו היא בעלי מקצוע בתחום. חברות כמו טרייד מוביל מספקות מעטפת שלימה הכוללת בדיקה יסודית של הרכב ואפילו אחריות, פתרונות מימון לרכישת הרכב, ביטוח ואפילו סיוע בהליך העברת הבעלות שיכול להיות מייגע למי שאינו מנוסה בכך

מה הם היתרונות הנוספים שברכישת רכב מטריידמוביל ?

קיימים מספר יתרונות בולטים ברכישת רכב מטריידמוביל בהשוואה לרכישה ישירה מלקוח פרטי נוסף על כל אלה שהוזכרו בסעיפים הקודמים, אבל השלושה המשמעותיים ביותר הם:

מבחר הרכבים והמלאי הזמין: טריידמוביל מחזיקה כיום באחד מציי הרכבים מיד שניה המיועדים למכירה הגדולים בישראל. מבחר זה המאפשר ללקוח לבחון מגוון גדול מאוד של מכוניות המאופיינות בקילומטראז' נמוך ובעיקר כלי רכב שמקורם בידיים פרטיות ולא מחברות ליסינג.

תחזוקה: תחזוקת הרכבים נעשית ברמה כה גבוהה עד שלחלק מהרכבים ניתנת אחריות לרכיבים המרכזיים והחשובים שבכלי הרכב. האחריות מתאפשרת, בין השאר, בשל העובדה שרבים מאוד מכלי הרכב חדשים יחסית ואחריות היבואן עדיין בתוקף.

תשאירו תגובה

קצת עלינו

דיזלנט הוא מגזין סקירת רכבים לחובבי רכב (גם בנזין !) ומלא בסקירות מועילות על הרכבים החמים שמגיעים לישראל. הישארו מעודכנים.

רכבים אחרונים

מחפשים לקנות רכב במחיר המשתלם בישראל? יש לנו הצעה בשבילכם !

הפרטים שלכם ישמשו על מנת להציע לכם עסקת רכב בלבד.