מה הם הדרכים לקניית רכב חדש?

גם ב- 2022, אנשים רבים מופתעים לגלות שיש דרכים רבות לקנות רכב חדש ! אז איך קונים רכב חדש היום? להמשך קריאה הקליקו כאן

גם ב- 2022, אנשים רבים מופתעים לגלות שיש דרכים רבות לקנות רכב חדש !

כאשר אתם נכנסים לסוכנות, קל לשכוח שלא כל מי שקונה רכב חדש, עושה זאת על ידי כניסה לאולם התצוגה הראשון שהוא מוצא.

חלק מהאנשים קונים דרך חברים או בני משפחה, אחרים עשויים לקנות דרך סוחר רכב או דרך סוכנות רכבים עקיפית. כמובן, יש גם את המסלולים המסורתיים יותר של קניית רכב חדש, דרך הסוכנות הרשמית, או דרך חברות ליסינג שמציעות שירות מדהים, ואפשרויות מימון לרכב. בתנאים מעולים. אז אילו אפשרויות קיימות עוד ?

מה שקורה בארה"ב

בארה"ב, האפשרות של לקנות מכונית באינטרנט ולקבל אותה עד הבית הפכה להיות מאוד פופולרית. כמו למשל דרך אתרים כמו Beepi או Carvana. עם זאת, הדרך הזו לא קיימת בישראל, אך אי אפשר לדעת, יכול מאוד להיות שחברות הרכב יקחו את השירות עד למקום הזה, בשביל להעניק חווית שירות אמריקאית, כי בכל זאת, רכב עד הבית, זה נשמע יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, לא ??

הסתכלות על רכבים באתרים

אפשרות נוספת המקלה על קניית רכב חדש היא דרך אתר האינטרנט של חברת הליסינג. שם תוכלו לראות מה קיים במלאי שלהם ולבצע הזמנה לכל רכב ספציפי או כזה שפשוט תופס את העין שלכם. אינכם מחויבים לקנות דבר בדרך זו, אך זוהי דרך מצוינת לצמצם את החיפוש ולראות מכוניות ספציפיות מבלי שתצטרך לבקר בסוכנות ולהיות מושפעים על ידי איש המכירות, אלא לקבל את ההחלטה שלכם בצורה שקטה ואישית יותר.

לרכוש דרך בני משפחה

אפשרות שלישית שרוכשי רכב נוקטים לעתים קרובות היא לרכוש דרך חבר או בן משפחה. ניתן לעשות זאת באחת משתי דרכים: או על ידי מעבר דרך סוחר שיטפל בכל הניירת או פשוט על ידי תשלום מזומן.

היתרון של אפשרות זו הוא שאתם עשויים לקבל אחריות על הרכב החדש ותוכל להתקשר לחבר או לבן משפחה בכל עת עם שאלות על הרכב.
החיסרון הוא, שברגע שיש איזו בעיה עם הרכב.. זה יכול ליצור אווירה לא נעימה ביניכם לבין החבר או בן המשפחה.

מימון רכב

אחת הדרכים הפופולריות ביותר בישראל בשנים האחרונות, היא לקנות רכב בסוכנות רכב המציעה מימון רכב עד 100 אחוז. בעזרת מימון רכב אתם יכולים לקבל הלוואה, לחלק אותה לתשלומים ולהקהל את ההוצאה הכספית שלכם בעת קניית רכב חדש.

תשאירו תגובה

קצת עלינו

דיזלנט הוא מגזין סקירת רכבים לחובבי רכב (גם בנזין !) ומלא בסקירות מועילות על הרכבים החמים שמגיעים לישראל. הישארו מעודכנים.

רכבים אחרונים

מחפשים לקנות רכב במחיר המשתלם בישראל? יש לנו הצעה בשבילכם !

הפרטים שלכם ישמשו על מנת להציע לכם עסקת רכב בלבד.