קניית רכב במימון – למה זה משתלם לנו ומה עלינו לבדוק

אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש, כדאי לכם לבדוק בנוגע לקניית רכב במימון, מכיוון שזה יכול לחסוך להם המון המון כסף. בכתבה הבאה נדבר על מימון רכב. להמשך הקליקו

אחת לכמה שנים, אנחנו מבקשים להחליף את הרכב הישן שלנו ברכב חדש. המטרה שלנו היא ליהנות מרכב שיתאים יותר לתנאים הרלוונטיים עבורנו, רכב חדש ללא בלאי, וכן אנחנו מעוניינים ליהנות מאפשרות למכור את הרכב כשהערך שלו עדיין ברמה סבירה, כך לא נפסיד עליו באופן משמעותי.

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא אופציות שונות לרכישת רכב חדש או אפילו רכב יד שנייה באיכות טובה. הכוונה הן למקומות שיכולים להציע לנו רכבים למכירה והן לאופי העסקאות שאותם מקומות מציעים לנו. אנחנו צריכים לבחון את השוק היטב ולהחליט בסופו של דבר, כיצד נכון מצידנו לנהוג.

היום האופציה המועדפת על הצרכן הישראלי היא קניית רכב במימון. כלומר, נטילת הלוואה לצורך קניית רכב, באופן שיאפשר לצרכן לקבל את הרכב מיד אך לשלם עליו בשלבים, בהתאם לאופי תוכנית העסקה, בצורה שתהיה נוחה בשבילו. כך הוא לא יצטרך להשקיע את כל כספו ברכישת הרכב בבת אחת.

רכב חדש

למה זה משתלם לצרכן ולחברת הרכב

קניית רכב במימון, באופן טבעי, משתלמת הן לצרכן והן לחברה שמציעה את התוכנית. מדובר על עסקה בה שני הצדדים יכולים להרוויח, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות אחרות. זאת כמובן בהנחה ובוחנים היטב את אופי העסקאות הקיימות בשוק וכן בהתאם למצבו של שוק הרכב מצד אחד ומצבו של הצרכן מהצד השני.

הצרכן כאמור נהנה מאופציה של קניית רכב במימון מלא או חלקי, כך שהוא לא צריך לשלם את מלוא הסכום עם קניית הרכב, הוא יכול ליהנות ממנו ולשלם עליו בתשלומים נוחים לאורך תקופה. ככל שההון העצמי יהיה גבוה יותר, כך התשלומים החודשיים יהיו נמוכים יותר, ובהתאם לכך גם הריביות שהוא ישלם עליהם.

מבחינת חברות הרכב, הרי שהן נהנות מאפשרות למכור את הרכבים שלהן בעסקאות נוחות לקהל רחב וגדול, לקוחות פרטיים ועסקיים, אשר ייתכן מאוד שבהיעדר אופציות אלו לא היו ממהרים לקנות רכב חדש או משומש. כאן עוד יתרון שעומד לרשות החברה, היא יכולה להציע רכישת רכב בעסקאות מימון וליסינג, מה שאומר שהלקוח יחזיר את הרכב אחרי שנתיים-שלוש, ויקנה רכב חדש, עם קיזוז הסכום של הרכב המקורי, ואז החברה תוכל למכור את הרכב הקודם בתור רכב משומש.

איך בוחנים אם העסקה מתאימה לנו?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון האם באמת סכום הכסף אותו נידרש לשלם עבור הרכב באופן כללי, הסכום השלם, וכן מדי חודש, משתלם לנו, מתאים ליכולות ולמה שעומד לרשותנו.

שנית, אנחנו צריכים לבחון, עד כמה שניתן, מה יהיה הסכום הכולל של העסק, כלומר הסכום אותו אנחנו נדרשים לשלם עבור הרכב פלוס, מה אמור להיות הסכום הכולל של הריבית אותה נידרש לשלם עבור ביצוע העסקה.

שלישית, חשוב לבדוק מה האופציות שלנו מבחינת תנאי החזר וכן מה הם תנאי העסקה באופן כללי.

תשאירו תגובה

קצת עלינו

דיזלנט הוא מגזין סקירת רכבים לחובבי רכב (גם בנזין !) ומלא בסקירות מועילות על הרכבים החמים שמגיעים לישראל. הישארו מעודכנים.

רכבים אחרונים

מחפשים לקנות רכב במחיר המשתלם בישראל? יש לנו הצעה בשבילכם !

הפרטים שלכם ישמשו על מנת להציע לכם עסקת רכב בלבד.