עושים סדר בבלגן: מה הם הרכבים המסחריים הפופולריים לשנת 2023?

רכבים מסחריים הם בעלי משמעות גדולה מכיוון שבדרך כלל מדובר ברכבים המשמשים את בעליהם לצרכי עבודה. להלן סקירה של המסחריות הפופולריות ביותר בישראל לשנת 2023

רכבים מסחריים הם בעלי משמעות גדולה מכיוון שבדרך כלל מדובר ברכבים המשמשים את בעליהם לצרכי עבודה. על רכבים אלה להיות מותאמים במדויק לצרכי העבודה של בעליהם, להיות אמינים במיוחד כדי שבעל הרכב לא יפסיד ימי עבודה, ולהיות מסוגלים לסחוב ציוד, כלי עבודה וכו'. להלן סקירה קצרה של הרכבים המסחריים הפופולריים ביותר בישראל לשנת 2023.

הדגמים האהובים ביותר

הדגמים הפופולריים ביותר בישראל בקטגוריית הרכבים המסחריים, הם הסיטרואן ברלינגו, שגם מי שאינו נוהג באחד כזה מכיר בוודאי את השם, הסיטרואן ג'ימפי, פיג'ו בוקסר, פולקסוואגן קראפטר ועוד.

ישנם כמובן גם הטנדרים: איסוזו דימקס, שברולט היילקס ושברולט סילברדו, אותם אוהבים במיוחד קבלנים, ובעלי מקצוע נוספים, שעובדים בשטח וזקוקים לרכב שמסוגל לנוע היטב בתנאי שטח, ומאפשר גם העמסה מספקת של מטען.

הדרך הטובה ביותר לרכוש רכב מסחרי חדש

לקראת כל הוצאה כספית גדולה הנושא החשוב ביותר הוא מימון, בוודאי ובוודאי כשמדובר על מימון רכב. מסתבר שהדרך הטובה ביותר לרכוש רכב מסחרי חדש, בין אם מדובר בטנדר ובין אם מדובר בסוג אחר של רכב מסחרי, היא באמצעות שיטת הליסינג.

מדוע? שיטה זו מאפשרת לכם לקבל מימון מלא לרכישת הרכב המסחרי החדש, כאשר אתם נדרשים לשלם על הרכב חודש בחודשו, ללא מתן מקדמה אצל חלק די גדול של יבואניות הרכב.

כלומר, אתם מקבלים באופן מידי רכב חדש, מתחילים לעבוד, ומשלמים עבור הרכב חודש אחר חודש. יש לציין, בדרך זו, תקבלו חשבונית מס המהווה הוצאה מוכרת של העסק.

רכב מסחרי מיד שנייה

אופציה נוספת לרכישת רכב מסחרי היא רכב מיד שנייה. רכב יד 2 הוא כמובן זול יותר אולם, חשוב לבדוק מספר דברים בטרם תרכשו את הרכב: דבר ראשון, מה מצב הקילומטראז' של הרכב, לא מומלץ להשקיע ברכב מסחרי שנסע מעל 150,000 קילומטרים.

דבר שני, כמה נהגים נהגו על הרכב עד כה והאם הם שמרו על הרכב. דבר אחרון, חשוב לבדוק האם הרכב עבר תאונה משמעותית שעלולה להוביל לתקלות בעתיד. במצב של רכב שעבר תאונה, בדקו בנוסף, האם הדבר בא לידי ביטוי במחיר הרכב המבוקש.

גם רכב יד שניה יכול להגיע עם אחריות

אחת הדרכים לרכוש רכב מסחרי חדש היא באמצעות יבואניות רכב, להן מגרשי מכירות של רכבים מיד שנייה. היתרון הגדול של רכישה כזאת, מעבר למחיר המוזל של רכב יד 2 הוא בכך, שתוכלו לקבל אחריות על הרכב לתקופה שנעה בין שנה לשלוש שנים, תלוי ביבואנית הרכב, ללא ספק אלמנט שכדאי לקחת בחשבון.

תשאירו תגובה

קצת עלינו

דיזלנט הוא מגזין סקירת רכבים לחובבי רכב (גם בנזין !) ומלא בסקירות מועילות על הרכבים החמים שמגיעים לישראל. הישארו מעודכנים.

רכבים אחרונים

מחפשים לקנות רכב במחיר המשתלם בישראל? יש לנו הצעה בשבילכם !

הפרטים שלכם ישמשו על מנת להציע לכם עסקת רכב בלבד.