רכב חדש 0 קמ – מה הם היתרונות לעומת רכב יד 2?

במדינה כמו מדינת ישראל, כמעט בלתי אפשרי לחיות ללא רכב. משפחות רבות מחזיקות אפילו שני כלי רכב. מה אתם צריכים לדעת על רכב 0 קמ?

במדינה כמו מדינת ישראל, כמעט בלתי אפשרי לחיות ללא רכב. משפחות רבות מחזיקות אפילו שני כלי רכב. אדם שנדרש לרכישת כלי רכב, מוצא את עצמו בדרך כלל מתלבט בין רכישת רכב חדש לבין רכישת רכב יד שניה. במאמר הבא נסביר את היתרונות של רכישת רכב חדש.

מראה איכותי יותר

המראה החזותי של רכב חדש הוא איכותי יותר כמעט ברוב המקרים מאשר של רכב יד 2. אוטו חדש, שמגיע מבלי שנסעו עליו בעבר, לא מסתכן באיבוד צבע למשל. כמו כן, תנאים סביבתיים לא השפיעו על המראה שלו בעבר, שכן הוא לא היה חשוף אליהם. רכב כזה לא עבר תאונת דרכים, כך שהמראה שלו בוודאות לא נפגע כתוצאה מתאונה בעבר.

ביצועים טובים יותר

העובדה שאוטו חדש הוא רכב שלא נהגו עליו, והקילומטראז' שלו עומד על 0 עגול, עושה אותו בהכרח לרכב עם ביצועים טובים יותר. רכב הוא מכונה בסופו של דבר. ככל שמשתמשים במכונה הזאת יותר, כך היא נשחקת יותר. גם אם מתחזקים את הרכב בצורה טובה, שחיקה ופגיעה בביצועים היא דבר בלתי נמנע.

ניתן לקבל תשלום גבוה במכירת הרכב

יש לכם רכב 0 קמ? אתם יכולים לקבל עליו יותר כסף בעת המכירה על ידי טרייד אין רכב, לעומת רכב יד 2. רכב יד שנייה מאבד מהערך שלו גם בעת החלפת יד. ככל שהרכב מחליף יותר ידיים, כך הערך שלו בשוק יורד.

פחות טיפולים נדרשים

אם רכשתם רכב יד שנייה מאדם כזה או אחר, אתם ככל הנראה תמצאו את עצמכם נדרשים לטיפולים של הרכב. גם ביצוע בדיקות מקדימות לא יכול להסתיר את העובדה שהרכב נשחק יותר מאשר רכב 0 קמ. רכב כזה, שלא נסע עוד על הכביש, יידרש בממוצע לפחות טיפולים.

פנים הרכב

רכב חדש הוא לא רק מראה חזותי יפה יותר או ביצועים טובים יותר על הכביש. הנהג חווה את הרכב גם בחלק הפנימי שלו. רכב שלא נהגו בו עוד יהיה עם אזור פנימי איכותי יותר, פחות מלוכלך ולא בלוי.

יתרון כספי בחלק מהמקרים

זה אומנם נשמע מוזר, אבל לפעמים אפשר למצוא רכבי אפס ק"מ במחירים נוחים. אם אתם רוכשים רכב כזה מחברת ליסינג, הרכב ייחשב ככזה שהחליף יד. הדבר יוביל באופן טבעי לירידה בערך שלו, ואתם תוכלו להנות מהיתרונות של אוטו חדש במחיר זול.

תשאירו תגובה

קצת עלינו

דיזלנט הוא מגזין סקירת רכבים לחובבי רכב (גם בנזין !) ומלא בסקירות מועילות על הרכבים החמים שמגיעים לישראל. הישארו מעודכנים.

רכבים אחרונים

מחפשים לקנות רכב במחיר המשתלם בישראל? יש לנו הצעה בשבילכם !

הפרטים שלכם ישמשו על מנת להציע לכם עסקת רכב בלבד.