השברולט סילברדו החדשה כבר כאן

שברולט היא חברה רצינית ומובילה בכל מה שקשור לטנדרים ורכבי שטח. וגם עם הסילברדו הגישה לא השתנתה. מדובר ברכב מסחרי מוביל בתחומו, שמוכיח את עצמו בשטח ומספק לנו אמינות וביצועים.

סוס עבודה

שברולט סילברדו החדש סוס עבודה. רכב חדש אשר בנוי היטב ומספק עוצמה אדירה על הכביש ומחוצה לו ומציג ביצועים מרשימים מול כל רכב אחר בקטגוריה שלו. הסילברדו מגיע במגוון דגמים בעלי שוני במנוע, תצורות שונות ותוספות, הכל כדי שהרכב יוכל לשמש אתכם לכל דבר, החל רכב מסחרי יעיל ועד לרכב יוקרה מפנק.

מנוע וביצועים

המנוע של הסילברדו מציע מפרט מרשים, וכולל הזרקה ישירה ואפשרות להשהיית צילינדרים – דבר התורם לחיסכון בדלק בעת השימוש ברכב ומאפשר לנהג לא להשתמש בכל עוצמת המנוע. בהתחשב בכך שישנם מספר צילינדרים בכל מנוע – עם אופציות שונות של 4.3 ליטר מדגם V-6 ושני V-8s  בנפח של 5.3 ליטר או 6.2 ליטר מחוזק. ניתן להחליף בין ההנעה אחורית או הנעה 4X4 , בהתאם לצורך, על ידי שימוש בתיבת הילוכים בעלת 6 הילוכים – גיר אוטומטי. בגרסא האחרונה נוסף דגם שמאפשר שימוש בתיבת הילוכים בעלת 8 הילוכים מה שגורם לחילוף הילוכים מהיר יותר ונסיעה חלקה ללא מאמץ על המנוע.

עיצוב

השברולט סילברדו מציג מרכב ומנוע קלים יותר. דבר המתבטא בהפרש של כ- 200 ק"ג מהגרסה הקודמת של הרכב. למרות זאת הסילברדו שומר על גיזרתו ועל קווי העיצוב שלו, הודות לפגוש הקדמי והמאסיבי אשר מאמץ את שפת העיצוב המודרנית ששומשה על ידי שברולט ומאפיינת את הסילברדו.

שברולט הוכיחו כי הם מעריכים את דעת הלקוחות שלהם, דבקים במסורת ומספקים טאץ' בטעם של פעם על ידי עיצוב לוח המחוונים והדאשבורד במראה קלאסי.

התאמה אישית 


כל אחד יכול להתאים את השברולט סילברדו אישית לפי רצונותיו וצרכיו. הדגם היוקרתי ביותר שמציעה הסילברדו – High Country, מגיע עם מפרט עשיר ומרשים כמו: מושבי עור מחוממים או מקוררים לבחירה, שפע של עזרי נהיגה, מעלית מנשא אחורית ועוד.

למי השברולט סילברדו תתאים ?

השברולט סילברדו הוא רכב העבודה האולטימטיבי, בעל עיצוב מרשים ומנוע אימתני בעל מגוון תצורות. הסילברדו יתאים במיוחד לחובבי מסחריות וטנדרים ובעלי עסקים הזקוקים לרכב עבודה חזק ואמין. עם מבצעי רכב שקיימים היום בסוכנויות השונות, תוכלו למצוא את הסילברדו במחירים מפתיעים ובאיכות רכב 0 ק"מ

 

 

תשאירו תגובה

קצת עלינו

דיזלנט הוא מגזין סקירת רכבים לחובבי רכב (גם בנזין !) ומלא בסקירות מועילות על הרכבים החמים שמגיעים לישראל. הישארו מעודכנים.

רכבים אחרונים

מחפשים לקנות שברולט סילברדו במחיר המשתלם בישראל? יש לנו הצעה בשבילכם !

הפרטים שלכם ישמשו על מנת להציע לכם עסקת רכב בלבד.